Фальш - Лариса Омельченко - Дніпропетровська обл - Поезія і проза - Натхнення
Середа, 16.05.2012, 22:19
Натхнення
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
чат
200
ОПИТУВАННЯ
Чи можна ділити поезію на жіночу та чоловічу?
Усього відповідей: 23
ДРУЗІ САЙТУ

Поезiя Софiї Кримовської
       Радикал фото
 
       СМАЙЛИКИ

          СЛОВНИК
            
 Поезія і проза
Головна » Статті » Дніпропетровська обл » Лариса Омельченко

Фальш
Поет, який ніколи не страждав,
Нагадує актора на котурнах,
І кожен новий вірш – нова з вистав,
Недопалок у театральну урну…

Поет без власних сильних почуттів –
Неначе самозванка-повитуха:
Прийма пологи в спопелілих вдів,
Маєток зводить там, де є розруха…

Коли нужденну юшку не хлебтав –
То він її і в вірші не скуштує!
Та юшка - реквізит в одній з вистав,
В якій рушниця на стіні нудьгує…

16.07.2011.
Категорія: Лариса Омельченко | Додав: lorik (19.01.2012)
Переглядів: 52
Всього коментарів: 18
0  
1 Mary   (19.01.2012 01:05)
Згідна з Вами, Ларисо. Чи може людина написати про те, чого вона ніколи не відчувала, не пережила, чого не розуміє? Може. Але чи буде такий твір глибоким, правдивим, справжнім? Звісно ж, ні. Література мертва там, де вона містить фальш. Потужний вірш. Є, над чим замислитися.

0  
5 lorik   (19.01.2012 21:34)
Марійко, а, може, я протирічу сама собі? Хіба мало правдивих віршів у авторів, які перейнялися певною проблемою, їм зовсім не властивою, зате вони глибоко співпереживають іншим людям? Талановито пишуть про це, самі того в житті не маючи. Ось Володимир Висоцький - представники різних професій і різних веств вважали його за свого. Багато хто думав, що він сидів, бо не вірили, що людина може так проникливо розкрити непережиту тему... Але ж ми знаємо, що він був Поет, Актор, і це давало йому право бути на рівних з багатьма.

0  
2 45tom   (19.01.2012 13:34)
Поет, який ніколи не страждав... Все не так просто. Поет який виписався, нема нових вражень, а писати бажання є, бо уже без цього не може, як хвороба.А може дійсно хвороба?Термін графоман гарно підходить під цю категорію.Цікава тема, тут є над чим подумати усім.По великому рахунку життя поета (мені так здається) коротке, я маю на увазі не фізіологічний вік, а підйому відчуттів і нових вражень...Постарілих душею багато на різних сайтах( у нас нема). От вони акцентують увагу на свої бездоганні з точки зору техніки вірші, так, вони красиві , грамотні - але мертві і це відчувається з першого слова.А може я помиляюся...

0  
3 tamara   (19.01.2012 18:58)
Недавно, на літературній зустрічі, один із поетів повторив (не пам"ятаю ким сказані) слова (здється порада Льву Толстому) "Пиши те, що знаєш...".Враження є завжди, ми під їх впливом живемо. І знання людина черпає постійно (хто того хоче).А період творчого злету не може мати однакову силу, адже поет живий! І від цього залежить життя його ЛГ.
Щодо технік...Я тут пас. Але, на мій погляд, не техніка для читача є головним критерієм оцінки, а вкладена душа поета.

0  
7 lorik   (19.01.2012 21:51)
Тамаро, я вважаю, що всі люди мають право на самовираження, зокрема й через літературну творчість. Звичайно, хочеться, щоб було більше елементарної грамотності... Трохи не погоджуюся з тим, що для людей важлива не техніка, а наявність вкладеної у твір душі. Буває, людина пише так банально, безграмотно, сіро, але ж - хіба вона не вкладає у свій текст душу? Та ніхто не пише - холодно, всі - з гарячими почуттями! Отже, все важливо - і техніка, і душа.

0  
9 tamara   (19.01.2012 22:02)
Ларисо, дякую! Я не мала на увазі елементарної безграмотності, чи простенької рими.Та й душа, або її стан бувають різні...Я не проти професійності. У любій справі, як то кажуть "Швець повинен шити чоботи, а пекар - пекти хліб". Я тільки за вдосконалення!

0  
6 lorik   (19.01.2012 21:43)
Олексію, я абсолютно згодна з твоїми роздумами. Мабуть, у кожній професії треба вміти вчасно зупинитися. Та про це краще не роздумувати вголос, бо ще не відомо, як кожен з нас повівся б у такій ситуації... Адже коли людині пишеться - хай їй буде хоч і 90 років - на здоров'я! Може, комусь той вірш мертвий - а комусь живий і цікавий. Все ж індивідуально.Я знаю поетесу 1934 р.н., яка зізналася, що відтоді, як її покинули любовні хвилювання і пристрасті (ще 10 років тому точно писала!), вона більше віршів не пише, і вважає,що видушувать "про це" - не варто. Хай буде менше і в минулому - зате якісно і живо.

0  
10 45tom   (19.01.2012 22:10)
Я просто думаю у голос...Де істина, як правильно мені тяжко сказати.

0  
12 45tom   (19.01.2012 22:11)
але вірш відповідь тобі уже наготував, сьогодні підчистю і завтра поставлю...На злобу дня, якщо правильно, то у тему!

0  
13 tamara   (19.01.2012 22:16)
А я недавно зустрічалася з поетом, якому 72 роки, а почав писати декілька років тому, спонукали друзі з літературного об"єднання, знаючи, що він колись трішки "пописував" і, як результат - уже три збірки.

0  
14 45tom   (19.01.2012 22:34)
Забув прізвище закордонного автора прози, він почав писати після того як пішов з посади бухгалтера на пенсію.Дописався до Лауреата Нобелівської премії з літератури.Отак!

0  
17 tamara   (20.01.2012 10:14)
У творчості свій вік!

0  
4 tamara   (19.01.2012 19:08)
Творити Словом - це дар воістину від Бога. Страждущих і переживших на цьому світі немало. Але чи кожен з них може донести це людям?! Хтось може матерними словами мастак доносити свої враження! А Слово поета, письменника, художній образ...Дано не всім. Тому і ЛГ, як правило, дуже близький до поета, залежить від тих вражень, під якими знаходится творець Слова. Спасибі Вам, поети і поетки, за душу і гарне слово!

0  
8 lorik   (19.01.2012 21:55)
Дякую, Тамаро, за твої теплі, щирі, правдиві слова! Тільки ЛГ не завжди тотожний поетові, бо можна ж описати і дуже негативне, те, що є в суспільстві, а не в тобі самому.

0  
15 tamara   (19.01.2012 22:38)
А інші самі приходять і кажуть: "Напиши, Наталю"

0  
11 tamara   (19.01.2012 22:11)
Не завжди, Ларисо, згодна. Моя любима Наталія Баклай, що з Лубен, пише не з вигаданих історій, а з життєвих (оскільки працювала в РАГСі). Один чоловік навіть судився з нею, впізнавши в її творі свою життєву ситуацію.
Але щось таки є в творах поета схоже з ним самим...

0  
16 Оберіг   (19.01.2012 23:45)
З точки зору техніки, Ларисо, можна тобі закинути, що ти римуєш іменник з іменником, а дієслово з дієсловом. От тільки "хлебтав-вистав" рима за відносно новими (встановленими більше ста років тому правилами). Але ж зміст такий могутній, що на це геть не звернув би уваги, якби не прочитав попередніх коментарів. Відчувається, що ти, Ларисо, знаєш, про що ти пишеш, і пишеш правду, так, як воно повинно бути, бо
Поет без власних сильних почуттів –
Неначе самозванка-повитуха:
І цю позицію авторську цілком поділяєш, бо це - справжність і щирість - те, без чого поета нема. Крім того істини висловлені образно, прекрасна кінцівка - образ рушниці, що нудьгує на стіні - що таїть вибух пристрастей поета.
Олексію, ось тобі у цьому вірші і відповідь - і майже бездоганна форма, а головне - зміст - могутній, є чітка авторська позиція неповторно-образно висловлена. Має бути досконалим і те, і те. Всі ми маємо до чогось такого прагнути. Цей вірш - свого роду - еталон, як треба писати справжню поезію. Вітаю, Ларисо, це твоя творча удача.
Треба Ларису підвищити у званні, пане генерале і отамане, за цей вірш! Чи якось заохотити по-іншому. В бібіліотеку сайту "Натхнення" взяти, якщо така є. Така моя пропозиція. А Ви, адміни, думайте!

0  
18 lorik   (20.01.2012 22:00)
Ярославе, ну, як тут не погодитися з тобою: так, справді, іменники з імениками у римованій "дружбі" скачуть, та ще й оте "скуштує - нудьгує" приліпилося! Але писалося тоді під таким накалом, емоційно, що й не придивлялася толком, а треба було б!..
Дякую Вам, Метре, за похвалу, за добре слово, яке окрилює! Для мене найкраще заохочення - це рецензії, увага до вірша, до його наповнення. Коли будиться чиясь думка, коли люди пишуть коменти, а, отже, лишилися небайдужими - то це означає,що ця тема хвилює не тільки мене. Можливо, тама вірша не надто нова, не знаю... Але щось таки мені особисто муляло, коли "Фальш" виокремилась у ці рядки...

Ім`я *:
Email:
Код *:
Copyright MyCorp © 2012
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
реєстрація
E-mail:
Пароль:
останні коментарі
Дякую за коментарі. На черзі дві пісні , які, надіюсь, запише Оксана на слова Олексія і Віктора.

Так і я...тільки в стінах своєї квартири відчуваю, що маю захист і спокій...

Так, це і є ЩАСТЯ. smile

Дякую всім за добрі відгуки!!!

Долучаюся до всіх попередніх привітань, Софійко! Молодець - "ты смогла это"!!! Це серйозна робота і важлива віха! ВІТАЮ!!!

Так, Вікторе! Правду кажеш, Друже.

Дякую!
Вчора мій редактор книги подарував останню книгу мені.... свою.... я кожне вірш читала разів по 20, змістів повно в кожному рядку. Так от. кожен сонет прорізається на рядки і прочитується як завгодно, кожен рядок відповідає один одному римою, потім так само по змісту до всіх інших.... то титанічна праця.... але яйого читати треба підготовленим.... Я половину мушу із тлумачним словником читати.... Але кайф такий! То диво!
дехто вже побачив зв'язок моєї плутаної подвійної чи й потрійної назви з редактором.... але то, радше, мій вибір редактора був обумовлений саме цими баченнями))) мені дуже близько!

Софіє, читала вступне слово до твоєї книги Василя Кузана. Він не тільки пише чудову поезію! Він зміг відчути чужу, зрозуміти, перенести через себе і дати такий огляд, прочитавши який ще більше хочеться якнайшвидше побачити твою книгу. Вітаю ще раз і ще раз мої найкращі вітання із влучною і оригінальною назвою. Така назва не може розчарувати!!!

Дякую! Приємно зустріти рідну душу )

Дякую, Любонько! Вчора саме цим питанням намагалась зайнятись, але часу не вистачило - мала зустрічі по роботі...
Хочу презентувати в Києві і в Умані. Правда, не знаю, як то буде, але хочу)))

статистика
  • Всего: 76
Новых:
  • За месяц: 3
  • За неделю: 0
  • Вчера: 0
  • Сегодня: 0
Среди них:
  • Пользователей: 2
  • Администраторов: 4
  • Модераторов: 0
  • Проверенных: 1
  • Парней: 28
  • Девушек: 43
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz